-
Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki
Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki
Zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji mobilnej Nasz Bank BS Mońki systemu bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Mońkach.
Aplikacja ta umożliwia Państwu korzystanie z usług Banku na urządzeniach mobilnych typu smartfon, tablet, w swobodny i bezpieczny sposób, dając dostęp do finansów bez względu na czas i miejsce. Aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Funkcje aplikacji Nasz Bank BS Mońki:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- zakładanie i likwidowanie lokat,
- doładowania telefonów komórkowych,
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.
Aplikacja Nasz Bank BS Mońki może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
Dostęp do aplikacji Nasz Bank chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Uruchomienie aplikacji Nasz Bank BS Mońki
- Aplikację Nasz Bank BS Mońki należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS) - aplikacja jest darmowa.
- Instalujemy aplikację na urządzeniu (smartfon, tablet).
- Na stronie Internet Bankingu w zakładce Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia wybieramy opcję Dodaj urządzenie, i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
- podajemy nazwę urządzenia np. telefon, tablet
- wpisujemy swój kod uwierzytelnienia i kod otrzymany z SMS, otrzymujemy kod QR
- na telefonie lub tablecie na którym została zainstalowana aplikacja otwieramy aplikacje Nasz Bank i postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami: podajemy swój identyfikator bankowości internetowej, definiujemy
- nazwę użytkownika aplikacji np. Imię, skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami, zatwierdzamy kod e-PIN i potwierdzamy kod e-PIN .
- Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
- Można zacząć korzystać z aplikacji Nasz Bank.
Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior BS Mońki
Połączenie zabawy z nauką oszczędzania
Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior BS Mońki dedykowana jest dla dzieci w wieku poniżej 13 roku życia. W świetle prawa dzieci poniżej 13 roku życia nie posiadają zdolności do czynności prawnych, w tym między innymi do korzystania samodzielnie z usług bankowych.
Rolą aplikacji Junior Bank BS Mońki jest edukacja poprzez oszczędzanie. Dzięki niej, dziecko ma możliwość nauczyć się, pod nadzorem rodzica, świadomego oszczędzania i zarządzania pieniędzmi oraz zdobyć praktyczną umiejętność obsługi konta w Banku Spółdzielczym w Mońkach.
Dzięki temu, już najmłodsze dzieci połączą zabawę z nauką zarządzania własnym budżetem. Posiadanie „dziecięcego konta oszczędzania” sprzyja edukacji bankowej oraz kształci aktywność przedsiębiorczą dzieci.
Aplikacja umożliwia dzieciom w łatwy sposób zakładać skarbonki, nazywać je i wyróżniać grafiką, ustalać cel gromadzenia gotówki, datę zakończenia oszczędzania i wymaganą kwotę do zaoszczędzenia.
Aktywność dziecka nagradzana jest promocyjnymi gwiazdkami i pucharami.
Co dalej?
Po ukończeniu 13 lat, dziecko nabędzie prawo do zawarcia umowy o rachunek bankowy, by kontynuować przygodę ze światem finansów. Przygoda ta będzie oparta o zdobytą dotychczas wiedzę i wyuczoną umiejętność oszczędzania.
Możliwości aplikacji mobilnej Junior Bank BS Mońki:
- tworzenie skarbonek z zaplanowaną kwotą do uzbierania, celem i czasem oszczędzania. Skarbonki - umożliwiają zbieranie pieniędzy przez dziecko na określone cele. Dodaj własną nazwę oraz wybierz obrazek, możesz określić kwotę i termin, do którego będą zgromadzone oszczędności oraz dodawać środki do skarbonki. Skarbonka w każdej chwili może zostać rozbita, a znajdujące się w niej oszczędności będą dostępne na rachunku.
- dowolne rozdzielanie środków pomiędzy skarbonkami, kontrola stanu i rozbijanie skarbonek
- interfejs dostosowany do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem
- nagradzana aktywność dzieci i efektywność oszczędzania
- współdzielenie aplikacji, umożliwiające obsługę na jednym urządzeniu kilkorgu dzieciom
- przeglądanie operacji historycznych na koncie
- doładowania telefonów na kartę - inicjowane przez dziecko z poziomu aplikacji i akceptowane oraz realizowane przez rodzica z poziomu Internet Bankingu.
- pełna kontrola rodziców z poziomu systemu bankowości internetowej
- nagrody – gwiazdki i puchary – przyznawane są za określone osiągnięcia, czyli: zakładanie skarbonek, regularne wpłaty, planowanie oraz długoterminowe oszczędzanie
Zalety aplikacji mobilnej Junior Bank BS Mońki:
- bezpieczeństwo - zabezpieczenie hasłem lub biometrią
- kontrola - dostęp do salda i pełna kontrola wydatków w czasie rzeczywistym płatności
- wygodne i szybkie płatności mobilne
- dostępność - dostęp do wszystkich usług 24h na dobę – 7 dni w tygodniu
Aplikacja mobilna dla dzieci Junior Bank BS Mońki. Jak ją uruchomić?
Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji, po jej zainstalowaniu, musi być ona aktywowana i skonfigurowana przez rodzica według wyświetlanych w programie kolejnych kroków.
Należy założyć profil i powiązać go z kontem rodzica.
Jak aktywować aplikację Junior Bank BS Mońki
Aktywacja z poziomu Internet Banking Rodzica.
1. Wybierz zakładkę Bankowość dla Najmłodszych, a następnie Dodaj dane dziecka
2. Pobierz aplikację Junior Bank BS Mońki na urządzenie dziecka.
Ze sklepu Google Play (dla urządzeń z systemem Android) lub App Store (dla urządzeń z systemem iOS) pobierz aplikację JUNIOR BANK BS MOŃKI i zainstaluj ją na telefonie dziecka.
3. Dodanie urządzenia mobilnego - telefonu lub tabletu dziecka.
W bankowości internetowej Dodaj urządzenie mobilne, z którego korzysta Twoje dziecko. Dodaj nazwę urządzenia i zautoryzuj transakcję kodem, który zostanie wygenerowany przez system.
Kodem należy aktywować aplikację w urządzeniu mobilnym podopiecznego, wpisując go w podanym przez system czasie.
Aktywacja Junior Bank BS Mońki na urządzeniu mobilnym dziecka
Korzystanie z aplikacji rozpocznij od założenia profilu na urządzeniu mobilnym. Do poprawnego jego zdefiniowania należy wpisać: nazwę profilu, kod wygenerowany przez rodzica/opiekuna w jego serwisie Internet Banking oraz kod PIN (ustalony przez Klienta).
Gratulacje! Nowy profil został skonfigurowany pomyślnie.
Szczegółowa instrukcja użytkownika:
- Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki - Android
- Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki - Android dla Klienta Firmowego
- Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki -System iOS (Apple)
- Aplikacja mobilna Nasz Bank BS Mońki -System iOS (Apple) dla Klienta Firmowego
- Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior BS Mońki
Regulaminy: