Bank Spółdzielczy w Mońkach

Usługa mojeID w Banku Spółdzielczym w Mońkach

W Banku Spółdzielczym w Mońkach już możesz używać mojeID – zdalnego potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną. Teraz wygodniej skorzystasz z komercyjnych i publicznych usług online.

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl

Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

Czym jest mojeID?b

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Możliwości oferowane przez mojeID
- Potwierdzenie tożsamości

W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
- Logowanie do istniejącego konta
- Autoryzacja operacji

Korzyści
- Łatwiejszy dostęp

Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
- Bezpieczeństwo

Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
- Użyteczność

Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

Zastosowanie
- Usługi publiczne

Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
- e-Commerce

Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
- Energetyka

Rejestracja wniosku/formularza

Przedłużenie umowy

Dostęp do portalu klienta
- Medycyna

Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

Zakup leków przez internet
- Media

Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

Opłacanie abonamentu
- Ubezpieczenia

Sprzedaż polisy przez internet

Odnowienie polisy (Direct)

mojeID w pytaniach i odpowiedziach

Co to jest mojeID?

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

Jaką mam korzyść z używania mojeID?

Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

UWAGA: Należy uzupełnić adres e-mail w danych w Internet Banking.

REGULAMIN mojeID